czwartek, 21 marca 2013

Wstęp


Niedawno mój kierownik stwierdził, że potrafię jedynie narzekać. Nie uważam, aby było to coś szczególnie złego, szczególnie że staram się zawsze, aby moja krytyka była konstruktywna, oraz staram się sugerować rozwiązania. Jednak uświadomił mi, że tak właśnie zostałem stworzony. Jako typowy Polak. Wiecznie niezadowolony i tkwiący w otaczającym nas wszystkich marazmie. I taki będzie też mój blog. Będzie odzwierciedleniem Polskiej beznadziei, narzekaniem na polityków, innych ludzi i otaczającą nas rzeczywistość. Będzie wyrażeniem moich emocji, oraz mojego zdania, które przeważnie jest sprzeczne z ogólnie obowiązującym nurtem. Będzie nakłaniał do samodzielnego myślenia, oraz do współudziału w tworzeniu lepszej Polski. Aby wyrobić sobie zdanie na jakiś temat zazwyczaj długo szukam informacji. Omijam massmedia, które z założenia przedstawiają informacje niepełne i zmanipulowane. Staram się dotrzeć do informacji jak najbardziej obiektywnych.

Moje poglądy są przeważnie zgodne z poglądami osób, które zostały odsunięte, od głównego nurtu politycznego, oraz od mediów. Przeważnie zgadzam się z Januszem Korwin-Mikke, Wojciechem Cejrowskim, gen. Sławomirem Petelickim (śp), Robertem Gwiazdowskim (tu czasem nie dysponuje dostateczną wiedzą, aby potwierdzić, bądź zaprzeczyć słowom Pana Roberta).

Tak chcieli by nas widzieć rządzący. Wybór należy do każdego z nas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz